Noord-Holland geeft slavernijverleden blijvend aandacht met vlagmomenten
De provincie Noord-Holland staat jaarlijks stil bij het slavernijverleden en viert de afschaffing van de slavernij. Daarom passen Gedeputeerde Staten, in goed overleg met het Presidium, het vlagprotocol aan. Vanaf dit jaar hangt bij het provinciehuis de Nederlandse vlag op 30 juni halfstok en tijdens Keti Koti op 1 juli fier in top.
>